دومین جشنواره اینوماین

معرفی رویداد :

دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین، اینوماین، پنجم لغایت هفتم بهمن ماه 1398 به همت مؤسسه یونیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدن ایران، ایمیدرو، دانشگاه تهران و معاونت علمی و فناوری جمهوری اسلامی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ایجاد بستری برای تعامل شرکت های بزرگ و مجموعه های دانش بنیان و فناور، برگزار شد. در این رویداد شرکت های بزرگ در سه روز متوالی نیازهای خود را در قالب نشست های تخصصی مطرح کردند و شرکت هایی که امکان پاسخگویی به این نیازها و حل این چالش ها را در خود می دیدند در مذاکرات خصوصی به بحث و تبادل نظر با مدیران آنها پرداختند.

پیش از آغاز این نمایشگاه سه روزه، صاحبان ایده در بخش مسابقه این رویداد شرکت کردند که اعلام نتایج و اهدا جوایز در روز اختتامیه اینوماین با حضور شرکت کنندگان انجام پذیرفت. از جمله شرکت های بزرگ حاضر در این رویداد می توان به شرکت های فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، چادرملو، معادن منگنز ایران، ملی صنایع مس ایران، شرکت گل گهر و سازمان پدافند غیرعامل، است.

 

یونیدرو :

یونیدرو یک مؤسسه مشترک پژوهشی و آموزشی است که به همت دانشگاه تهران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در سال۱۳۹۶ یا عنوان مؤسسه پژوهشی و آموزشی مشترک دانشگاه تهران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تاسیس شد. هدف از ایجاد این موسسه، برقراری ارتباط موثر میان صنعت و دانشگاه جهت استفاده از ظرفیت گسترده دانشگاه تهران و ذینفعان صنعت معدن و صنایع معدنی بوده است.

این سازمان به دنبال طراحی و سازماندهی شبکه‌ای از پژوهشگران حرفه‌ای، کارشناسان علمی و فنی و بهره‌برداری از واحدهای پژوهشی و خدماتی مرتبط با مأموریت خود در سطح ملی و بین‌المللی است.

 

حضور گروه فناوری بِم :

گروه فناوری بِم، به عنوان یک شرکت دانش بنیان معدنی با هدف معرفی توانمندی های خود به شرکت های بزرگ و نیز صاحبان ایده، شناسایی چالش های فعالان معدنی، بررسی فرصت های همکاری با مجموعه های مختلف در این رویداد سه روزه حاضر شد.

گروه فناوری بِم در این نمایشگاه، در قالب یک سخنرانی در مورد روش نوین و منحصر به فرد بِم در حضور علاقه مندان حوزه معدن حاضر در این رویداد  بود که در محل سالن همایش صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. در این سخنرانی، مدیرعامل مجموعه به توضیح و تشریح روش بِم، مزایا و ویژگی های آن پرداخت و پس از خاتمه این سخنرانی، پرسش و پاسخ صورت گرفت.

 

7-6-5 بهمن ماه 1398- صندوق نوآوری و شکوفایی

شرکت در رویدادها

  • Start Publishing Date

معرفی رویداد :

دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین، اینوماین، پنجم لغایت هفتم بهمن ماه 1398 به همت مؤسسه یونیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع ...

معرفی رویداد :

دومین همایش و نمایشگاه تخصصی معادن و صنایع فلزات غیر آهنی،  بیست و نهم دی ماه لغایت اول بهمن ماه 1398 در محل هتل المپیک تهران با حضور ...

معرفی رویداد :

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور، به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 26 ...

Load More